tisdag 23 mars 2010

Bloggpaus.

Hej,

Jag tänker ta en liten paus från den här bloggen. Inofficiellt har jag redan gjort det. Har lite för många bollar i luften som jag ska ta hand om just nu. Har insett att det blivit för dålig kvalitet på inläggen, när de väl kommit upp, på senaste. Det beror helt och hållet på tidsbrist.

För tankarna finns kvar. Har snarare mer tankar nu än någonsin, dessutom bättre tankar enligt mig. Syftet med den här bloggen var dock inte att slänga ut massa dåliga inlägg och tänker därför pausa lite för att sen öka kvaliteten.

Jag återkommer så fort jag bara kan. Det kanske visar sig att det är snart, jättesnart. Så, häng kvar och återkom du också. Då blir jag glad.

Så länge hittar du mig fortfarande tokaktiv på twitter och på Entreprenörspartiet.

/ Ludwig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar