80 % googlar företaget innan sitt köp. 80 %.
Com Hem gjorde en väldigt rolig sammansättning av Youtube-hits nyligen. Den har fått grym viral spridning. Men det räcker liksom inte. Söker man på Com Hem på google så handlar fler träffar om missnöjda kunder än om annat.
Inte bara det. På tredje plats hamnar Mymlan's historia om Com Hem och den är inte nådig. Den tycker jag att ni ska läsa. Det är konsumentmakt i allra högsta grad. Word of Mouth är också negativ ibland, det är framförallt då den blir som starkast.
Jag tänker då inte välja Com Hem. Det har Mymlan sett till.
Det gäller att ta hand om sina kunder. Dem är rätt värdefulla.
hur känns det att se ut som idol-ola?
SvaraRaderaCom Hem suger lika hårt som det står i alla googleträffar. Min bindningstid ska bara gå ut. Sen är det tack och hej för fittcomhem.
SvaraRadera@ola_lover_90: Försöker tänka att all feedback är bra feedback som sagt. Men att du tycker att jag ser ut som idol-Ola är halvkul.
SvaraRadera@Jagge: Du är inte den enda. Om ett företag inte är vad dem säger att de är så kommer det visa sig. Det är precis det som håller på att hända för de nu. Är de lite smarta så försöker de lösa det problemet istället för att ignorera det.