tisdag 29 september 2009

Jag har gått med i en kör. Världens största kör.


MTV och Dell har tillsammans gått ihop för att göra något, som dem själva uttrycker det, "coolt med Dell's tekniska expertis och MTV's community av musikälskare och allmänt musikkunnande.." Amplichoir.

Jag håller med. Det är coolt. Jag älskar musik. Jag älskar kommunikation. Skitkul att gifta dem två och dessutom låta oss vara aktiva i det hela.

Det funkar som så att du går in här och lägger upp dig själv. Du sjunger och blir filmad, sen integreras det med dem andra i kören och med bakgrundslåten. Låten är The Chordettes' klassiska poplåt "Lollipop". Sångarna kan också dela sina videos med kompisar för att få röster. Sen kommer en jury bestämma vilken av dem med flest röster som var bäst. Denna får biljetter tll MTV Europe Music Awards i Berlin. Tufft.

Tanken är att bli världens största kör. Vore det inte coolt att vara med? Jag har iaf joinat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar